A Francia esige tutti i grandi parcheggi per installà energia solare per legge!

Ricertamenti, u Senatu francese hà appruvatu una nova legislazione chì prumove l'implementazione di l'energia rinnuvevule in Francia è esigene l'installazione di parcheggi esterni cù energia solare per legge.

U senatore francese Jean-Pierre Corbisez hà dettu chì sottu à a lege, i grandi parcheghji esterni cù più di 80 posti di parcheghju seranu cuparti da energia solare fotovoltaica.

A principiu di u 1 di lugliu di u 2023, i parcheghji cù almenu 80 è sin'à 400 spazi duverà cinque anni per rispettà e novi misure, mentre chì i lotti più grande anu bisognu di trè anni per implementà i cambiamenti.

Alcune eccezzioni ponu applicà se e restrizioni tecniche, di sicurezza, architettoniche, storiche o ambientali impediscenu l'installazione di un tettu solare.

sresky 太阳能路灯案例 20 1

 

Inoltre, altre misure pigliate da a lege includenu l'aumentu di l'esigenza per i tetti non residenziali per esse coperti da 50% solar PV, da u requisitu precedente di 30%.

SRESKY consiglia i nostri eccellenti luce solare esterna SSL-912, chì pò furnisce alcune referenze per a vostra selezzione di luce.

sresky 太阳能路灯 ssl 92 285

  • A tecnulugia FAS patentata

Puderà identificà in modu intelligente quale cumpunente di u lume di strada hè difettu. Questu significa chì un gran numaru di costi di travagliu pò esse salvatu.

  • Batterie di lunga durata è prestazioni di illuminazione putenti

A tecnulugia di core ALS2.4, ancu in u clima estremamente cattivu hà un tempu di illuminazione più longu.

  • Installazione faciule per aumentà l'efficienza di u travagliu

Pò esse installatu è mudificatu basatu annantu à a scena di l'usu, facendu più adattabile à i vostri bisogni di illuminazione.

Benvenuti à seguità SRESKY per più infurmazione nantu à u produttu è l'industria!

Lascia un Comment

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.

Libru di Top